pawel@autoinstalgaz.pl
Montaż i serwisZapoznaj się z naszą ofertą instalacji gazowych oraz serwisu
CertyfikatySprawdź jakie certyfikaty posiada nasza firma
tel. 22 751 51 29Zobacz jak można do nas dojechać

Poniżej przedstawiam przykładowe urządzenia wraz z krótkim opisem.


Prins VSI-2.0

Nowoczesna i solidna instalacji auto gazu LPG i CNG do silników bez bezpośredniego wtrysku paliwa.


Prins VSI-2.0 DI

Instalacja rozbudowana o możliwość montażu w samochodach z silnikami o bezpośrednim wtrysku paliwa.


Prins VSI-2.0 Direct LiquiMax-2.0

Prins Direct Liqui Max 2.0

W tej instalacji gaz LPG doprowadzany jest do komór spalania oryginalnymi, fabrycznymi wtryskiwaczami benzynowymi. Dużą zaletą jest znacznie mniejsza ingerencja związana z montażem systemu w porównaniu do starszych generacji instalacji auto gazu. Do każdego silnika dobiera się specjalnie dedykowany sterownik z oprogramowaniem co zapewnia bezawaryjność i wysoką kulturę pracy.

LPGTECH

Instalacje LPG i CNG do samochodów bez bezpośredniego wtrysku paliwa i o bezpośrednim wtrysku paliwa.


LANDIRENZO do samochodów z sekwencyjnym wtryskiem - "OMEGAS"

Schemat instalcji auto gazuLPG, w stanie ciekłym , wypływa ze zbiornika poprzez wielozawór ( który poprzez zewnętrzne gniazdo wlewu służy także do tankowania LPG ) i skierowane zostaje do komory silnika przez przewód, na którym umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy silniku pracującym i przełączniku ustawionym w pozycji “GAZ”. Komora silnika zawiera reduktor, gdzie następuje redukcja ciśnienia LPG i jego zamiana z cieczy w gaz.

Wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego LANDIRENZO OMEGAS należy do najnowszej generacji, dostępnych na rynku, systemów przejścia z zasilania na benzynę na zasilanie LPG w fazie lotnej. Komputer ECU gazu określając aktualny czas wtrysku gazu opiera się na przejętych, podczas działania na gaz, czasach wtrysku benzyny.

Oznacza to, że kontrola nad silnikiem leży w gestii komputera wtrysku paliwa, podczas gdy komputer gazu zajmuje się przetwarzaniem poleceń wygenerowanych dla wtryskiwaczy paliwowych na odpowiednie polecenia dla wtryskiwaczy gazu.

Aby zachować idealną zgodność z systemem paliwowym, komputer ECU gazu uruchamia wtrysk gazu na tym samym cylindrze, z którego został pobrany czas wtrysku benzyny.

Krótko mówiąc możemy stwierdzić, że komputer gazu przekształca pewną ilość energii, która powinna być wyzwolona za pośrednictwem benzyny w odpowiednią ilość energii, która rzeczywiście zostanie wygenerowana przez gaz.

LANDIRENZO OMEGAS może korzystać z różnego typu wtryskiwaczy w zależności od późniejszego zastosowania oraz cech silnika, w którym system ten jest instalowany.

LANDIRENZO OMEGAS w minimalnym stopniu narusza oryginalny system zasilania na benzynę i jest w stanie zintegrować się w sposób wydajny z głównymi (kontrola stężenia mieszanki, cut off, EGR, odcięcie paliwa przy zadanych obrotach , itd) i dodatkowymi (kontrola sprzęgła klimatyzatora, nadciśnienie wspomagania kierownicy, obciążenia elektryczne, itd) funkcjami tegoż systemu.

Przejście z czasu wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu jest realizowane w oparciu o szereg parametrów, które to, oprócz czasów wtrysku benzyny, są pozyskiwane przez komputer ECU gazu: ciśnienie gazu na listwie, temperatura gazu, temperatura wody w silniku, obroty silnika .

Sekwencyjny wtrysk gazu VERSUS

Sterownik wtrysku gazu VERSUS to urządzenie IV generacji spełniające rygorystyczne normy dotyczące dawkowania paliwa oraz jakości wykonania. Zespół konstruktorów opracował algorytmy sterowania wtryskiwaczami LPG na podstawie sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi, gdzie dla każdego wtryskiwacza z osobna przelicza się korekty w czasie rzeczywistym. W związku z tym stało się zbędne mozolne opracowywanie mapy wtrysku dla pracy na LPG tak jak to było w starszych konstrukcjach sterowników, oraz wyeliminowało konieczność stosowania emulatorów OBD.

sekwencyjny auto gaz sekwencjaOgromną zaletą sterownika VERSUS jest możliwość mapowania wydatków wtryskiwaczy LPG względem benzynowych w czasie jazdy kalibracyjnej co upraszcza i skraca czas montażu urządzenia w samochodzie, oraz podnosi jakość sterowania i obniża zużycie paliwa. Zwiększa również uniwersalność sterownika - proces montażu i kalibracji jest niezależny od typu i marki samochodu oraz użytych podzespołów mechanicznych (reduktor, wtryskiwacze). Dla montażystów przyzwyczajonych do starszych generacji urządzeń pozostawiono również możliwość tradycyjnego kalibrowania sterownika poprzez ręczne modyfikowanie składu mieszanki.

Sterownik VERSUS zaprojektowany został w oparciu o najnowszy procesor sygnałów sterujący układem wtrysku gazu, dzięki czemu dawkowanie gazu jest bardzo precyzyjne, co wpływa na optymalne ustawienie składu mieszanki palnej w cylindrach.

Jedynym elementem montowanym w kabinie kierowcy jest miniaturowa konsolka służąca do sygnalizacji stanu pracy sterownika ewentualnie zmiany tego trybu, oraz wyświetlania poziomu paliwa w zbiorniku LPG. Poprawnie zamontowany i skalibrowany sterownik umożliwia jazdę na gazie tak samo komfortową jak na benzynie, a biorąc pod uwagę oszczędności można powiedzieć że zwiększa ten komfort niewspółmiernie do kosztu instalacji.

Zalety sekwencyjnego wtrysku gazu VERSUS:

- Podanie dawki paliwa gazowego w tej samej fazie cyklu pracy silnika w którym podawana jest benzyna

- Prosty serwis, konfiguracja i diagnostyka

- Kompatybilność z EOBD.

- Ekologia - spełnienie wymagań norm emisji spalin wg norm EURO 2, EURO 3, EURO 4.

- Zawiera czytelny, prosty oraz przyjazny dla montażysty interface, co skraca czas obsługi do minimum.

- System SGI VERSUS jest w pełni zautomatyzowany w obsłudze, włącznie z automatyczną zmianą zasilania na benzynę w przypadku braku LPG w zbiorniku.

UNIWERSALNY KONTROLER WTRYSKU GAZU STAG-200

acMikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu w fazie lotnej, steruje wtryskiem gazu na podstawie sekwencyjnego lub niesekwencyjnego /półsekwencja, full group/ wtrysku benzyny. Sterownik Stag 200-4 może sterować do czterech sekcji wtryskiwaczy benzynowych, a Stag 200-6 do sześciu sekcji. Sterownik Stag 200 może współpracować z różnymi wtryskiwaczami gazowymi np. Matrix, Valtek, Reg, Zavoli, Koltec.

Stag 200 zawiera wewnętrzny emulator wtryskiwaczy benzynowych, w przypadku braku gazu następuje automatyczne przejście na benzynę sygnalizowane sygnałem dźwiękowym. Ustawienie parametrów oraz śledzenie bieżących wskazań odbywa się za pomocą komputera. Istnieje możliwość zapisu danych i przesyłania drogą elektroniczną.

Kontroler wtrysku gazu

UNIWERSALNY KONTROLER WTRYSKU GAZU STAG-300

acMikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu w fazie lotnej w szczelnej aluminiowej obudowie z hermetycznym złączem. Nowoczesna bardzo zaawansowana technologicznie konstrukcja elektroniczna daje możliwość współpracy z najbardziej wymagającymi sterownikami benzyny / OBD 2 /, steruje wtryskiem gazu na podstawie sekwencyjnego lub niesekwencyjnego /półsekwencja, full group/ wtrysku benzyny. Sterownik Stag 300-4 może sterować do czterech sekcji, Stag 300-6 do sześciu sekcji,a Stag 300-8 do ośmiu sekcji wtryskiwaczy benzynowych. Sterownik Stag 300 współpracuje z różnymi wtryskiwaczami gazowymi nawet o rezystancji 1 Ω

Stag 300 zawiera wewnętrzny emulator wtryskiwaczy benzynowych, w przypadku braku gazu następuje automatyczne przejście na benzynę sygnalizowane sygnałem dźwiękowym. Ustawienie parametrów oraz śledzenie bieżących wskazań odbywa się za pomocą komputera. Istnieje możliwość zapisu danych i przesyłania drogą elektroniczną.

STAG 300 uzyskał odpowiednie dopuszczenia do rejestracji wg ECE-R115 w zamontowanych samochodowych instalacjach gazowych na terenie Niemiec.

Wciąż rośnie lista sprawdzonych pojazdów, które pozytywnie przechodzą wyśrubowane testy. Uzyskiwane wyniki potwierdzają wysoką jakość, nowoczesność technologiczną i konstrukcyjną STAGa 300.

Kontroler wtrysku gazu 2

Polityka prywatności                   Wszelkie prawa zastrzeżone.